Вороновицкий М.М. (2008). Модель стадного поведения при формировании спроса // Экономика и мат. методы. Т. 39. Вып. 4.Вороновицкий М.М., Мейтал Ш. (2003). Модель социального влияния на цены // Экономика и мат. методы. Т. 39. Вып. 4.
Banerjee A. (1992). A Simple Model of Herd Behavior // The Quarterly J. of Econ. Vol. CVII. August.
Beker G.S. (1991). A Note on Restaurant Pricing and Other Example on Social Influence on Price // J. of Political Econ. Vol. XCIX (№ 5).
Bikhandany S., Hirsheifer D., Welch I. (1992). A Theory of Fads, Fashion, Custom, and Cultural Change as Information Cascades’ // J. of Political Econ. Vol. 100. Nо. 5.
Blumer H. (1951). Collective Behavior. In: “Principles of Sociology” / Lee A.M. (ed.). N.Y.: Barnes & Noble
Комментарии
Сообщения не найдены